tisdag 28 januari 2014

Hopp om livet

Nu äntligen verkar vi vara på banan igen!

Barnen har börjat sova på nätterna och lillebror sov till 05:50 i dag vilket var en klar framgång från alla mornar som börjat vid fyrasnåret. 
Men inget ont som inte har nåt gott med sig. Några av dessa tidiga mornar har varit riktigt mysiga. 


Jag har både kunnat sticka och mysa med barnen före jobbet. 

I går kom jag hem lite tidigare än vanligt från jobbet och slängde mig iväg på årets första lilla löprunda. Jag har varit förkyld hela nya året men nu kände jag att jag inte kunde vänta längre. Det var otroligt skönt!


Mina nya löpskor är verkligen härliga att springa i. Det är ett par " barfotaskor" från merell. Idag har jag trevlig träningsvärk i vaderna. 

Nu längtar jag till nästa löppass och nästa hela natt med sömn. 


Inga kommentarer: